Alla inlägg under juni 2008

Av Madelen - 30 juni 2008 15:35

Då åker jag om ett tag!

Vet inte hur mycket bloggande det kommer bli under dessa dagar.

Förhoppningsvis har jag tillgång till dator.

Ha det bra annars allihopa!


Av Madelen - 30 juni 2008 13:05

Nu är det fixat! Åker till Långsele klockan 16:00 i dag med buss. Magnus kommer hem tidigare för att skjutsa mig till bussen. Så himla snällt!

Vid 18:00 tiden i dag får jag äntligen träffa mina syskonbarn igen. Jag är moster till 4 barn. Linus, Emil, Caroline och Johan. Tyvärr kommer inte Emil vara där. Men det ska bli jättekul ändå! 

Jag ska även passa på att träna när jag kommer dit. Jag känner att jag behöver komma i form. Har såklart varit i sämre skick men det är ju sommar. Man vill inte skämmas när man tar av sig tröjan.

Jag har inte så mycket värt att skriva känner jag. Så jag ska sluta ^^

Av Madelen - 30 juni 2008 11:23

Vaknade av att telefonen ringde. Det var min syster Ingela som undrade när jag ska komma till Långsele och hälsa på dem. Så nu väntar jag svar från min pappa om jag får plats i bilen på väg hem. Han jobbar här i Sundsvall i dag.


Jag vill även tacka alla som läser min blogg. Hade 65 besökare i går. Det är verkligen jättekul att skriva när jag märker att någon vill läsa! =)


Har även mina tankar om att göra ett nytt försök att gå till ungdomsmottagningen i dag. Vi får se hur det blir.




Av Madelen - 29 juni 2008 23:11

Jag vill ha någon liknande tatuering. Precis placerad som denna. Men stjärnor känns så jävla mainstream. Det är så många som har det. Känns inte så personligt direkt. Blommor känns så.. Inte jag. Samma sak med fjärilar. Men jag måste erkänna att stjärnorna har fångat en del av mitt hjärta.

Men vad tycker ni? =) Hade det varit en hit eller diss?

Av Madelen - 29 juni 2008 21:35

Har haft en riktig myskväll. Blev inpackning och ansiktsmask. Magnus blev helt chockad när han såg mitt blå/vita ansikte. Det var ett riktigt kodakmoment!

Läste lite i Blondinbellas blogg att hon kör med mat utan kolhydrater. Har läst lite mer om det och funderar på att testa det. Eftersom jag har väldigt känslig mage så kanske det är den rätta kosten för mig. Jag måste läsa mer om det helt enkelt :)


Av Madelen - 29 juni 2008 18:59

Såg nyligen Final Destination 3. Den är väl sådär. Tycker 1:an och 2:an var bättre. Dessutom är dessa filmer väldigt sega. Man sitter mest och tänket "JAA, men komigen då.. DÖ". Men helt klar sevärda filmer!

Av Madelen - 29 juni 2008 12:44

Åh jag blir tokig! Den här pollenallergin gör mig helt galen. Varje morgon när jag vaknar så är jag helt igentäpt och jag nyser hur mycket som helst.

Jag förstår även inte hur mycket snor som kan rymmas i mig. Det där var rätt äckligt sagt, men jag börjar faktiskt undra.

Ja, vad händer i dag. Jag tror att antningen min far eller mor kommer förbi här. Sedan funderar vi på att åka i väg och köpa några utemöbler till balkongen. Vi får se..

I kväll tänkte jag se "En sexmissbrukares bekännelser" på 5:an klockan 20:00. Verklighetsbaserat, precis som jag gillar det.

Nu ska jag försöka fixa någon frukost. Ha det bra!

Av Madelen - 28 juni 2008 21:56

Har precis varit ute och sprungit 3 kilometer. Var första gången jag sprang på länge så det blev en del gående. Men det var kul!

Innan det putsade jag lite fönster. Det var det äckligaste jag varit med om. Jag undrar när den förra ägaren ens rörde dessa fönster.. Trasan blev alldeles svart. Uääk. Men nu är det lite renare! Tack vare mästerstädaren Madelen Sjöberg.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fresh.

Hare bra!

Presentation

Omröstning

Tänker du på din vikt dagligen?
 Ja, det har gått för långt.
 Japp och jag är glad att jag gör det!
 Nej, jag tänker inte låta samhällsidealet ta över mig.
 Nej, blir jag fet så blir jag..
 Nej men jag borde göra det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards