Alla inlägg under juli 2008

Av Madelen - 31 juli 2008 22:26

Den här bilden ser ganska exakt likadan ut som den förra.. Men vill visa den för att jag gillar den lite bättre.

Nu ska jag fortästta läsa boken Kärlek@första.träffen skriven av Jane Moore. Boken är ett härligt tidsfördriv fylld av humor.

Efter min vanliga kvällsläsning ska jag sova. Godnatt folks!

Av Madelen - 31 juli 2008 21:48

Ah känner mig alldeles seg i dag. Vette tusan vad det är. Kan det kanske vara värmen och den dåliga sömnen? Ja, kanske.

Ny bild på mig tagen för kanske 1 timme sen? Mer blond. Väldigt blond.

Av Madelen - 31 juli 2008 19:05

Japp nu fyller jag på med extra slingor. Får se hur det blir sen. Kanske kommer med någon bild.

Ringde inte alla 78 samtal i dag, men några i alla fall. Har bestämt mig för att gå dit jag vill jobba direkt å lämna cw öga mot öga. Jag hatar att ringa.

Följde med Johan till IKEA i dag. Hittade massa grejer jag ville ha.

ytterligare en stor längtan efter ett jobb.

Av Madelen - 31 juli 2008 12:38

Var precis ute och gick men svängde in på hemköp och köpte en vattenmelon. Det är den godaste vattenmelon jag har käkat på evigheter! Muuums. Har försökt ringa Johan också. Har för mig att han var ledig i dag..? Ville inte gå på promenad själv. Men så blev det.

Jag behöver en promenadkompis.

Av Madelen - 31 juli 2008 10:31

Jag har sovit såå himla dåligt sen halv 7 i morse. Det skulle komma en gubbe i dag klockan 7 och byta vår ytterdörr (Det bodde en hemsk knarkare bredvid mig som sparkade ett hål i dörren). Jag har iaf legat spänt och väntat på att han snart ska komma och han har fortfarande inte kommit? Varför kan inte folk hålla sina tider?

Jag är även supernervös inför dem kommande miljoner samtal jag ska ringa snart. Eller snart och snart, klockan 14:00 hade jag tänkt.

Önska mig lycka till bara!

Av Madelen - 30 juli 2008 21:04

Jag har suttit och bländrat i gula sidorna i telefonkatalogen och skrivit upp nummer jag ska ringa i morgon. Det blev 78 nummer !! Omg... Önska mig lycka till. Men som ni förstår, jag behöver verkligen ett jobb!

Av Madelen - 30 juli 2008 17:31

Det blir en promenad snart ändå. Yeey. Skönt att ta tag i det ändå. Egentligen vill jag springa med Magnus men jag har ansträgningsastma så gå är betydligt mycket lättare. Men visst är jag duktig?

Av Madelen - 30 juli 2008 12:41

Skulle vid 11 tiden ut och promenera. Gjorde mig i ordning för en promenad, ringde Pertan och traskade ut. Jag hann gå så långt som 100 meter kanske tills det tutade i min mobil och min pappa ringde. Han befann sig i Sundsvall och hade köpt ett maxmål till honom och mig och var på väg hem till mig. Det var bara att vända på gympadojjan och gå hem igen.

Det var snällt av honom att komma hit. Vi käkade och pratade, det var trevligt. Han var tvungen att snabba på mot Ånge tillslut eftersom han hade ett jobb där.

Vet ni vad det värsta är? Jag orkar inte gå på promenad igen..

Presentation

Omröstning

Tänker du på din vikt dagligen?
 Ja, det har gått för långt.
 Japp och jag är glad att jag gör det!
 Nej, jag tänker inte låta samhällsidealet ta över mig.
 Nej, blir jag fet så blir jag..
 Nej men jag borde göra det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards