Alla inlägg den 1 september 2008

Av Madelen - 1 september 2008 21:30

Oh ett tips. Köp vaniljte och även vaniljstänger. Skär några bitar av vaniljstänget och lägg det i kokande vatten. Sen gör ni som man gör med vanligt te. Det är jättegott!


Fast, Johan gillade det inte.

Av Madelen - 1 september 2008 18:39

Hejsan!


Än en gång så är jag hundvakt. Jag skriver alldeles för lite i min blogg känner jag men det finns liksom ingenting att skriva?

Som vanligt kan jag bara skriva vad jag gjort i dag. Jag har jobbat. Japp, det var allt. Haha.

Just nu sitter jag mest och skrattar åt Magnus som disciplinerar Gizmo. Han är så duktig som orkar. Den här hunden är den mest envisa ni kan träffa och då gäller det att vara ännu mer envis själv. Man blir trött men det går om man ger sig fan på det.


Yeey snart är jag helt frisk också. Skönt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tänker du på din vikt dagligen?
 Ja, det har gått för långt.
 Japp och jag är glad att jag gör det!
 Nej, jag tänker inte låta samhällsidealet ta över mig.
 Nej, blir jag fet så blir jag..
 Nej men jag borde göra det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards