Alla inlägg den 2 september 2008

Av Madelen - 2 september 2008 14:20

I dag när jag stod i busskuren stod det två kvinnor i själva kuren och rökte. Gud vad jag hatar när folk gör så! Röken cirkulerar ju runtomkring där inne. Det är så himla äckligt. Som ni förstår är jag ingen rökare och inte heller någon snusare. Det är jag väldigt glad för.


Visste ni att jag fyller 21 den 27 september? Jag börjar bli gammal. 


Lyssnar nu på Guns N´ Roses - Patience. Helt underbar.

Av Madelen - 2 september 2008 10:42

Som vanligt så väckte Gizmo mig i morse. Man får inte riktigt sova ut när man har honom känner jag. I dag är jag ledig i alla fall. Men jag måste ner till stan vid 1 och göra några ärenden.

Johan har skickat bilder på Gizmo nu, bilden ni ser nedanför är alltså han. Visst är han söt?

Annars så är morgonen lugn och jag sitter här med mitt goda vaniljte. Mysigt.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tänker du på din vikt dagligen?
 Ja, det har gått för långt.
 Japp och jag är glad att jag gör det!
 Nej, jag tänker inte låta samhällsidealet ta över mig.
 Nej, blir jag fet så blir jag..
 Nej men jag borde göra det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards