Alla inlägg den 3 september 2008

Av Madelen - 3 september 2008 21:03

Jag gillade idoljuryn. Dem verkade mer proffisionella (stavas?) än den tidigare juryn. Det gillar jag. När jag ser dessa Idolintagningsprogram så blir jag själv sugen att testa hur långt jag kan gå. Men jag kommer aldrig våga och det är mer ett önsketänkande.


Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig för att sova!

Av Madelen - 3 september 2008 19:31

Ska snart sätta mig framför Tv:n och se Idol. Jag har inga stora förväntningar av den nya juryn men det ska helt klart bli intressant att se vilka det är och Hur dem är. Det känns som om dem kommer göra allt för att verka vara en hårda. Med andra ord känns den nya juryn lite töntiga. Vi får se helt enkelt..


Nej, nu måste jag gå och hämta tvätten. See ya!

Av Madelen - 3 september 2008 15:25

Snart kommer min far hit och ska lämna allergimedicin till mig. Medecin eller Medicin? Hursomhelst, det ska bli kul att träffa honom.

Annars har jag städat lite i dag, torkat golv och så. Hunden har ju varit här och pissat på golvet som vanligt. Men jag älskar honom ändå.


Vad ska man göra egentligen? Jag har jättetråkigt.

Jag ska nog se 2 ½ Men. 


Av Madelen - 3 september 2008 12:56

I går ringde dem från jobbet och frågade om jag kunde jobba lunch i morgon i stället för i dag. Javisst går det bra. Jag gick ändå och la mig vid 10 tiden. Somnade strax därefter och vet ni vad? Jag vaknade nyss! Jag har sovit 14½ timme. Helt otroligt. Jag behövde verkligen sömn alltså. Hade jag inte varit förkyld så hade jag vaknat med fetångest över att jag har sovit så mycket men nu i stället känner jag bara att det är bra för mig.

Hoppas jag är frisk till nästa vecka i alla fall. Då ska jag boxas.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tänker du på din vikt dagligen?
 Ja, det har gått för långt.
 Japp och jag är glad att jag gör det!
 Nej, jag tänker inte låta samhällsidealet ta över mig.
 Nej, blir jag fet så blir jag..
 Nej men jag borde göra det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards